18.00 uur en 20.00 uur

Klantsessies voor het toetsen van hypothesen onder specifiek voor de doelstelling geselecteerde klanten of stakeholders. Belangrijk hierbij zijn de volgende elementen:

  • De segmentatiecriteria waaraan de klanten moeten voldoen (niet alleen persoons-kenmerken, maar bijvoorbeeld ook ervaringen en activiteiten).
  • De ervaring van de discussieleiders.
  • Medewerkers kunnen meekijken via een live videoverbinding en luisteren actief naar de input van de klanten. Zij kunnen ook invloed uitoefenen op het gesprek (voorafgaand bij de opzet van de gespreksstructuur, tijdens de discussie, waar de discussieleider input gegeven kan worden via computer/iphone/ipad, en in pauzes en tussen sessies door).

Het is aanbevelenswaardig om zoveel mogelijk medewerkers, maar ook MT en directie, mee te laten kijken. In de praktijk blijkt namelijk dat acceptatie van veranderingen veel soepeler verloopt wanneer medewerkers zelf de meningen van de klanten hebben aanschouwd.

Day One

Havenstraat 13b
3441 BH Woerden
06 - 55786352
info@dayone.nl